reklama

DVUi - Zaujal ma stúdijný materiál: Čo o nás Google vie.

Zaujal ma študijný materiál, čo o nás Google vie. Poznám ľudí, ktorí práve pre zanechanú stopu na rôznych Google aplikáciách nechcú tieto používať. Mne táto stopa zatiaľ nevadí. Možno preto, že sa považujem za bežného, ničím výnimočného užívateľa týchto služieb. Používam službu Gmail od roku 2006 a zatiaľ som veľmi spokojný. Pristupujem na schránku cez MS Outlook a protokol IMAP. Gmail ma napľňa spokojnosťou hlavne vtedy, keď si otvorím schránku u niektorého slovenského poskytovateľa verejných schránok, tam ma privíta množstvo spamu. Z nových vecí služieb som si vyskúšal google/map. Bol som prekvaný, že vidím aj svoj dom. Pred časom som to skúšal, ale nešlo to. PC mi vygoolil chybu, satelit nevidí alebo niečo v tom zmysle. Vyskúšal som si aj plánovač ciest. Zatiaľ som túto službu na Google nevyužíval. Na záver chcem poďakovať za študijný materiál I1 až I3, myslím že ho ešte budem využívať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Luboš Marcinko

Luboš Marcinko

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nové učiť a spoznávať je dôležité po celý živoť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu